tisdag 10 april 2012

en konstig start

första gången jag skriver på länge men i dag har jag förmodligen en stund.
skulle ha jobbat med ett so arbete om kina och japan men jens och emil (två klasskompisar) men man kommer ju inte åt ett skit i hela systemet så jag får helt enkelt sätta mig ner och förttsäta läsa. just nu håller jag på med spejarens lärling och är inne på den nionde boken i serien. det är en av de bästa serier jag har läst förutom legenden om Darren Shan som handlar om vampyrer och är så mycket bättre än twihligt som faktiskt är helt ok men jag skulle inte läsa densom en tok. helt enkelt har du slut på böker läs:
Legenden om Darren Shan och Legenden om larent Crepsly av Darren Shan
spejarens lärling 10 eller 11 böker skrivna av John Flanagan
twhiligt av you know how

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar