måndag 19 september 2016

längesedan

Nu har det varigt ett tag sedan jag skrev och mycket har förändrats under de senaste åren. Det är så pass mycket som har förändras här i värden under dessa två år att det skulle ta mig flera veckor för att kunna berätta allt som har hänt och ändå så skulle det inte vara nog. Kortfattat så har jag nu gått ut gymnasiet och börjat plugga på högskolan i Norrköping. Det blev trots allt lärarprogrammet som jag ska läsa trots att jag sa till mig själv gång på gång att jag aldrig skulle bli lärare. Detta har nu lett till att jag har skapat en blogg som kommer att fokusera på mina studier till lärare och hur det är att plugga på högskolan överhuvudtaget så den får ni gärna läsa. länken till den nya bloggen hittar ni här --->  http://enlararstudentsblogg.blogspot.se/ så kolla in den vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar