fredag 10 oktober 2014

Helg igen

hej igen och ledsen för att jag inte skrev i onsdags men jag var och firade min farfars födelsedag. Ridningen som jag hade på tisdagskvällen gick faktiskt bra och jag är nöjd med både min sits och att hästen faktiskt kom över hinderna då vi hade hoppning. I torsdags så hade jag oxå hoppning och då för Fredrik Jönsson hästen som jag hade då (Bobby heter hästen) gick inte så bra i början då han vägrade lyssna på mina skänklar och bara totalt sket i mig, men ju mer jag hoppade med honom desto mer fattade han att han skulle lyssna på mig. Under min sista runda så var jag nära på att trilla av men tur var så lyckades jag hålla mig kvar så jag kunde fortsätta fast jag hade hängt på halsen. Ändå en mycket lyckad lektion på många viss.

helgen är nu fullspäckad med familjedag i skogen imorron och spela datorspel och ridning på söndag, mer kommer ni få veta senare så tills dess ha det gött ;-)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar